Shopping och demolering.

Lördagen gick i shoppingens tecken. Var lediga hela familjen så vi åkte till stan och beställde lite grejer. skulle bara bli spis och fläkt men när vi kom från stan så hade vi även beställt kyl, frys och en diskmaskin också.

Sen när vi kom hem så börjde vi att riva upp golvet i köket och nu ska strax maken sätta igång att lägga nytt och jag ska börja montera köksinredning.

Så här fint ska vi få det med våra nya vi.. svartvaror ;o)



Oj vad jag längtar till nästa helg, då ska köket sättas påplats. Ska bli så skönt att få ställa in i skåparna och slippa leva i kartonger, fast ja har hört om detta med "compact living" det ska vara så modernt, men jag är nog gärna omodern i de fallet :O)

Ha det gott. Kramisar/ MalinMamman

Kommentarer
Postat av: Tesa

Klokt beslut att byta ut kyl/frys och diskmaskin också. Ni hade nog ångrat er annars med resten på plats och så ha kvar gamla, fula, tråkiga vitvaror. Och så blev ju allt svart nu!! Du vet ju vad jag tycker om svartvaror, GRYMT!!!

Längtar efter att få se resultatet.

2009-11-20 @ 22:31:30
URL: http://theressorvag.blogg.se/
Postat av: Katja

Fasen vad snygga!!!!!!!!!=)

2009-11-21 @ 09:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0