Badrumsföljetongen.....

Kom det någon rörkrökare som satte in alla grejer i badrummet igår som det var sagt, nä självklart inte. Han var överbokad, hm hört talas om att planera sin tid, dom har vetat om detta i några veckor och då tycker jag att man planerar sina arbeten.
Ringde försetaget som gjort allt annat i badrummet och frågade vart krökaren håller hus, fick då veta att han kommer idag. Sa att det måste han göra, ska ha surstömmingsfest här imorgon, hur kul är det att ha 9 pers som ska ta sig upp på övervåningen och kliva in i garderoben (toan på övervåningen var en garderob en gång i tiden.)

Fast det klart, då kommer det vara många många som kommer ut ur garderoben ;o)
Hm, undras hur många gånger jag, maken och barnen har kommit ut....... Vi har nog svårt att bestämma oss :o)


Nu ska jag städa upp så att det ser ut som att det är folk, eller i alla fall människor som bor i detta hus. Det är en enda röra, alla grejer från badrummet står nerpackade i kartonger i vardagsrummet. Får väl göra en fuskstädning, alla kartonger åker in i sovrummet och så stänger jag fort igen dörren. Syns inte, finns inte.....


Kramisar, MalinMamman



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0